Archiv štítku: Média

MANIPULACE: Napadení novináře ve štábu Miloše Zemana

Média šíří manipulaci v neprospěch znovu zvoleného prezidenta Miloše Zemana. V jeho štábu v pražském TOP hotelu se po odchodu důležitých lidí odehrála potyčka mezi novináři, kterou média špatně interpretují a poškozují tím štáb prezidenta.

Co píší média

SeznamZprávy píší, že novináře po kolapsu opilého redaktora Parlamentních listů napadla ochranka prezidenta, server euro.cz zase tvrdí, že agresoři byli ze Zemanova volebního štábu. Screenshoty jsme zachytili 28.1. ve 14h, tedy více než 15 hodin po zmedializování incidentu a servery seznamzprávy.cz a euro.cz tedy měly dost času chyby opravit. Nestalo se.

Screenshot ze serveru seznamzpravy.cz, 28.1.2018, 14:15
Screenshot ze serveru euro.cz, 28.1.2018, 14:15

Ve skutečnosti se však jednalo o výlučně novinářský konflikt. Muž, který, zřejmě následkem nadměrného pití alkoholu, zkolaboval i muž, který později napadl novináře a kameramana iDNES.cz, píší pro Parlamentní listy, ten agresivní z nich, Jan Šolta, pak píše i pro jiné weby, které jsou označovány za “dezinformační” či “proruské.”

Je tak zřejmé, že nemají napojení na volební štáb Miloše Zemana. Aktéři mají visačku žluté barvy, což značí, že se do štábu akreditoval jako novinář.

____________________________________________________

Cenzoři z YouTube nám smazali účet.

Pokud se vám líbí obsah našeho webu www.stop-multikulti.cz, můžete jej nyní podpořit finančně.

Učinit tak můžete na účet u Fio banky číslo 2401131596/2010, který je transparentní.

 

 

Server iDNES.cz šířil HOAX o napadení muslimky v Kanadě. Ztrapnil se i kanadský premiér

Novoroční okrádání, osahávání a znásilňování žen migranty v německém Kolíně nad Rýnem se tajilo úspěšně skoro tři dny. Pravidelné znásilňování na švédském festivalu pro mladé, jehož pachateli byli především imigranti, se tajilo rok a půl. Napadení Araby v Brně označili multikulturalisté okamžitě za HOAX (o napadení zde, komentář zde).

O to větší je překvapení, že Justin Trudeau i další kanadští politici skočili na špek mladé muslimce. HOAX o jejím údajném napadení, které mělo vypadat tak, že ji kdosi odstřihl hidžáb. Zprávu uveřejnil i server iDNES.cz, a to dokonce přesto, že již v době zveřejnění byly dohledatelné zprávy, že případ si dívka vymyslela a kanadští politici se tedy pouze ztrapnili slepou a instantní důvěrou ve vymyšlené napadení. Je to přesně to, co takzvaným xenofobům vyčítají levicové neziskové organizace. A přesně to nyní ti samí udělali, protože takové napadení by se “hodilo” jako “argument proti xenofobům:”

Chvíli, kdy iDNES.cz zveřejnil tuto lživou informaci, se nám podařilo získat screenshot mobilní verze webu.

Kanada je otevřená a vlídná země, incidenty jako je tento nemohou být tolerovány, napsal na twitteru Justin Trudeau, premiér Kanady. Vlastně ani pořádně nezačalo vyšetřování a už údajný útok odsuzovali všichni levicoví politici. Jaká blesková reakce oproti například smrtelným teroristickým útokům…

Server iDNES.cz si zprávu ani neověřil, reagoval až na mnoho výtek ze strany diskutujících po článkem, kteří upozornili autora, že šíří lži. Až poté došlo k úpravě článku. Trvalo to však více než hodinu. Za tu dobu iDNES.cz na falešné zprávě vydělával na klikání na článek a na reklamy v něm. Za šíření lži se server neomluvil, článek byl pouze poupraven.

Kanaďané se nyní na internetu posměšně politiků, a hlavně premiéra, ptají, proč stejně pobouřeně a hlavně bleskově nezareagovali na zatčení Syřana Soleimana Hajj Soleimana, který na koupališti osahával minimálně šest dívek. V případu byl slyšet jen Mohamed Huque, výkonný ředitel Asociace pro islámské rodiny, který odsoudil média, že případ zveřejnila.

____________________________________________________

Odebírejte náš YouTube kanál! 

Pokud se vám líbí obsah našeho webu www.stop-multikulti.cz, můžete jej nyní podpořit finančně.

Učinit tak můžete na účet u Fio banky číslo 2401131596/2010, který je transparentní.

 

Demagog.cz rozhodně není nezávislý. Nyní nepravdivě obvinil Zemana ze lži

Server Demagog.cz vznikl v roce 2012 jako studentský projekt. Od té doby se však mnohé změnilo. Projekt podpořila Evropská unie či ambasáda USA a od té doby to také tak vypadá. Proslul například manipulativním rozebráním rozhovoru Martina Konvičky v České televizi, což docela dobře tehdy rozebral Radim Valenčík na svém blogu iDNES.cz.

Nyní Demagog.cz jakoby tvrdil, že má více informací než BIS. Označil tvrzení prezidenta Miloše Zemana z vánočního projevu, ve kterém řekl: “Jsem rád, že i BIS vydala prohlášení, kde konstatuje, že k žádnému takovému ovlivnění nedošlo,” za “nepravdu,” tedy za lež. Přitom se rozhodně o lež nejedná. Demagog.cz to velmi obratně a manipulativně obehrál tímto tvrzením:

“To ovšem BIS netvrdí, konstatuje pouze, že o nezákonné manipulaci nemá informace, což je obsahově značně jiné tvrzení.”

O “obsahově značně jiné tvrzení” se však nejedná. BIS patří v této oblasti mezi nejlépe informované české instituce vůbec. Pokud BIS a ani žádná jiná instituce nemá relevantní informace o tom, že volby zde ovlivňuje někdo z venčí, měla by platit jistá presumpce, a tedy taková, že se má počítat s informací, že k žádnému ovlivnění nedochází.

V nejpřísnějším měřítku se tedy dá považovat Zemanův výrok jako neověřitelný, při zaujatosti proti Zemanovi jako zavádějící. Kdo takovou informaci vyhodnotil jako lež, zjevně dostal za úkol ve vánočním projevu prezidenta “prostě něco najít.”

____________________________________________________

Odebírejte náš YouTube kanál! 

Pokud se vám líbí obsah našeho webu www.stop-multikulti.cz, můžete jej nyní podpořit finančně.

Učinit tak můžete na účet u Fio banky číslo 2401131596/2010, který je transparentní.

Jsou to kraviny, řekl vysoce postavený producent CNN o spolupráci Trumpa s Ruskem

John Bonifield, vedoucí producent stanice CNN Health se nechal tajně natočit na video. Mluví tam o vyšetřování ruské manipulace s prezidentskými volbami a celé vyšetřování, na rozdíl od oficiálního stanoviska stanice CNN, zpochybňuje.

“I kdyby se Rusko snažilo ovlivnit volby, my se zase pokoušíme ovlivnit ty jejich,” říká Bonifield na videu, které potají natočil člen spolku Project Veritas James O’Keefe. Naše CIA provádí takové sračky, pořád manipuluje s volbami,” tvrdí v odpovědi na otázku, zda celá ta věc s Trumpem a Ruskem je hloupost.

“Neviděl jsem žádný důkaz, že by Trump provedl nějaký zločin,” pokračuje Bonifield. Dále tvrdí, že kdyby se nějaký velký důkaz ukázal, byl by dávno zveřejněný. “Myslím, že prezident Trump má pravdu, když hovoří o honu na čarodějnice,” říká na závěr videa, které přeložil YouTubový kanál Pan Šibenička.

Stanice CNN se ho zastala s tím, že vítá rozmanitost názorů. Média také připomínají, že Project Veritas inkasoval 10 000 dolarů (asi 220 000 korun) od Trumpa měsíc před vyhlášením jeho kandidatury.

____________________________________________________

Odebírejte náš YouTube kanál! 

Pokud se vám líbí obsah našeho webu www.stop-multikulti.cz, můžete jej nyní podpořit finančně.

Učinit tak můžete na účet u Fio banky číslo 2401131596/2010, který je transparentní.

HOAX: Flynn a jeho spolupráce s FBI v kauze “Rusko a volby v USA”

Společnost ABC News v sobotu suspendovala reportéra Briana Rossa na čtyři týdny bez nároku na odměny za svou chybnou zprávu o Michaelu Flynnovi.

Ross, který citovala údajně nepojmenovaného důvěrce Flynna, bývalého poradce pro národní bezpečnost, v pátek informoval, že během prezidentské kampaně  tehdejší kandidát Donald Trump nutil Flynna, aby kontaktoval Rusy. Tato informace, byla-li by pravdivá, by znamenala zásadní zlom pro vyšetřovatele, kteří se snaží hledat důkazy pro údajnou spolupráci volebního týmu Donalda Trumpa s Ruskem.

Ještě tentýž den večer však Ross zprávu upravil na něco úplně jiného. Ve skutečnosti Trump po svém zvolení požádal Flynna o kontaktování Ruska za účelem vyjednání další spolupráce, například při boji proti Islámskému státu. V tu chvíli však již zpráva obíhala svět ve své původní verzi. Média, která brojí proti Trumpovi, u nás například Mladá Fronta Dnes, iDNES.cz, nebo Česká televize s Českým rozhlasem, měla z původní verze velikou radost.

Novinář Ross, který zprávu v její původní verzi vydal, byl suspendován na čtyři týdny s tím, že nemá nárok na odměny. Společnost ABC News se omluvila. Informaci o HOAXU zveřejnil server iDNES.cz. Česká televize omluvu ABC nepřipomněla. Naopak vášeň z novinářů z původní zprávy ABC jen číší. Přesvědčit se můžete zde.

 

“Hluboce litujeme a omlouváme se za vážnou chybu, kterou jsme udělali včera. Zprávy předkládané Brianem Rossem během zvláštního zpravodajství nebyly plně ověřeny procesem redakčních standardů. V důsledku našeho dalšího prověření v průběhu následujících několika hodin jsme nakonec zjistili, že informace byly špatné a opravili jsme chybu ve vysíání a online,” napsala ABC News.

“Je životně důležité, abychom měli zprávy přesné a udrželi důvěru, kterou jsme vybudovali s našimi diváky – to jsou naše hlavní zásady. Včera jsme tohoto nedosáhli. Brian Ross bude okamžitě suspendován po dobu čtyř týdnů bez odměny,” dodala společnost. Trump omluvu okomentoval tak, že sám od začátku tvrdí, že obvinění Ruska z ovlivnění voleb jsou lež a že se jedná o “hon na čarodějnice.”

Škoda, že Česká televize není schopna ověřovat své zdroje zpětně, když ji za to platíme…

____________________________________________________

Odebírejte náš YouTube kanál! 

Pokud se vám líbí obsah našeho webu www.stop-multikulti.cz, můžete jej nyní podpořit finančně.

Učinit tak můžete na účet u Fio banky číslo 2401131596/2010, který je transparentní.